mandag den 27. februar 2012

Forberedelser til Islandsturen

Så er jeg i den forberedende fase inden Islandsturen. Der er mange ting, jeg skal få styr på inden afrejse. Det gælder først og fremmest det faglige indhold og andre aktiviteter på turen. Men... der er nu også lidt ting der skal på plads på hjemmefronten. Og jeg mangler faktisk også, at booke hotel til den første nat i Reykjavik. Et meget godt billede af mine erfaringer med, at rejse er, at jeg bookede værelset til d. 3. februar i stedet for d. 3. marts. Ha ha. Det skal nok blive godt og tænk på, hvilket udviklingspotentiale der ligger alene inden for dette felt på min Islandstur. Jeg vil selvfølgelig forsøge at se cool ud i lufthavnen mv. - men sandheden er, at jeg nok skal få udfordringer i forhold til, at komme til den rigtige gate på det rigtige tidspunkt eller få stillet mig i de rigtige køer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.